Портфоліо


Портфоліо

Назва навчальної теми

Лінійні рівняння з однією змінною
 

Основний та другорядні навчальні предмети

Математика, фізика, інформатика

Навчальна тема

 Лінійні рівняння з однією змінною

Вік учнів, клас

  13-14 років, 7 клас

Стислий опис проекту

 Учні класу об'днуються в малі групи. Взявши  на себе  роль дослідників кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Учні розв'язують рівняння та сюжетну задачу. Результат своїх досліджень учні представляють  певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.

План

Навчальні цілі


Опис оцінювання

  • Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння розв'язувати рівняння та задачі, що розв'язуються за допомогою лінійних рівнянь, розширення пізнавальних інтересів, виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання.
  • Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують ; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати. Учні також  мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних  результатів – формування  у дітей вміння  висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
  •  При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал,робити висновки
  • Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві.

На початку навчального проекту
  • ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег тасамооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюють питання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.

Відомості про автора

ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ

Монько оксана юріївна

ФАХ, НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ

 ФАХ: ВЧИТЕЛЬ математики

НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: математика

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

Маньківський навчально-виховний комплекс і-ііі ступенів-гімназія

МІСТО\СЕЛО, РАЙОН, ОБЛАСТЬ

Маньківка,Маньківський,Черкаська

КОНТАКТНІ ДАНІ

monkooky@GMAIL.COM   

Відомості про тренінг

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ

18-23червня 2012 Р.

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ

смт Маньківка

ТРЕНЕР

Гергун Василь Панасович

Комментариев нет:

Отправить комментарий